godmorgon lediga dag

Vaknade sent, närmare bestämt 10:45 och skulle vara på hundkurs kl 11.
Snabbt iväg, försöker få tag i karln för att höra om hundarna varit ute och rastas, men då jag inte får tag i honom, så är det bara att slänga in allihopa i bilen och dra.

Sen iväg för att plocka kidsen från skolan kl 14.... stressigt värre då vi inte var helt klara vid kursen... lerig och dann efter Dévilles små kärleksförklaringar...
Ner till Centrum för tandläkarbesök.

Eftersom jag kommer direkt från kursen, utan mellanlandning hemma... så hade jag heller inga slantar så det blir till att ta parkeringen som ligger längst bort, samt då alltså gå lerig genom hela centrumet....

Vid den här tiden har jag faktiskt inte ens hunnit äta frukost.

Sen iväg hem, laga mat och fixa till kidsen som skulle på Halloween disco!

Någon timme Lips, och sedan upp till Discot igen....

Härligt med en ledig dag... jag undrar bara vart den tog vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0