Tisdag... lockande rubrik ...

Fruktansvärt dåliga rubriker måste jag säga. Rubriken är ju det som skall locka läsarna till texten och i detta fall, bloggen!

Då jag varit lite dålig på att uppdatera med bilder, så kommer här lite. Har varit ute i naturen och fotat och även från Oliwers teater.



****

Lyssnar på triss skrapet på tv. Som minst kommer hon nu vinna 6 milj.... MINST!
Wow! tänk om man skulle gjort ngt sådant! Då skulle jag gett mina nära och kära en rejäl slant!

***
10:45
Och så var det det där med centreringen igen... går ju icke!

Matte och jag har inte riktigt bestämt oss om vi ska ta hojen eller bilden ner till Håverud.
(haha... motorcykel... haha... i förrådet av fantasi..)

***

12:50
Gäsp.... Fint väder det är!
***

14:06
Jahap... tam tam da dam dam... tooodii doooo
Nej, men det är väl fortfarande ganska så fint väder.

Jobbigt när man väntar på svar, och alla svar verkar ha blivit sega av sommarvärmen. Allt dröjer och det är fruktansvärt frustrerande.
Men men... den som väntar på ngt gott ;-) är det inte så.

I alla lägen, är avhållsamhet och avstånd den bästa medicinen för att själv må bra ;-) Haha... och då menar jag inte sex!!

Än så länge är mina vita byxor fortfarande vita.
***

14:53
Segt värre.
Kanske skulle ta och prova på Choklad dream...
...har kunnat motstå den flera dagar nu, men nu vet jag inte om jag kan det mer... Kämpar...

***

18:09
Snart dags att sluta. Dagen gick lite fortare när jag fick hjälpa till med lite kontorgrejor... var som att ladda batterierna som gick på sparlåga.
Älskar kontorsjobb!!!

När jag ser en viss person, så undrar jag:
Vad har sagts om mig?
Det har redan tidigare sjunkit betydligt lägre än jag någonsin hade kunnat tänka mig om "denne" person, så jag kan inte i min vildaste fantasi klura ut vilka ord som kommit från dess läppar.
Det jag hittills hört och sett, är som att träffa en helt annan person än den jag känt... Vilken av dem är äkta?
Can It really be so, that u can´t see the snake until it´s too late..... if so, I truly hope it never bites u.

***

23:01

Och nu... HEMMA!

Jobbar en dag till, sen är det soft :-)

Torsdag titta på hus, kanske drömhus... eh, vem vet ;-)
Fredag vid lunch, så bär det av till Håverud för 3 dagars bröllop! Ska bli skitkul att träffa alla igen!!

Godnatt!

***
Äkta vänner är som ädelstenar
värdefulla men sällsynta;
falska vänner är som höstens löv
granna men blåser bort med första vinddrag.
***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0