Tick tack i snigelfart...

Och som "fart" menar jag hastighet och inte en illaluktande odör.
Känns som om jag har stått här i evigheter, men om jag ser hur sakta tiden har makat sig fram så inser jag.... att jag bara varit här i 3 timmar.... och inte nog med det... jag har 6 timmar kvar....

Förutsatt att min käre make, vars famn jag mer än gärna hellre skulle krypa ihop i än att stå här, har slipat väggen tills jag kommer hem... så kommer min kväll inte bestå av slött tvtittande i soffan, utan av att tapetsera.

På torsdag fyller som sagt Emilia år och jag vet itne riktigt hur jag ska hinna göra det kalas som jag vill... men iofs... kalas och kalas, den biten sker inte på torsdag utan kommer bli av när skolorna börjat igen.
Cykel är en av prylarna som hon skall få :-)

Appropå cykel.
Alla som känner oss VET att Oliwer har under alla år totalvägrat att lära sig cykla. 3 st cyklar har han ägt, men inte velat cykla på...
Så helt plötsligt, för någon dag sedan... så skulle han cykla. Han kämpade och kämpade och Nu så kan han. Vingligt visserligen, men han kämpar på :-)
Han är så go min lilla snutt.

Kommentarer
Postat av: Suss

Vad härligt, han kände väl att nu var han mogen att cykla som Tobbe förra sommaren , han har haft stödhjul fram till då och på 5 min cyklade han utan. Wow va ni är duktiga ni har hunnit med en hel del i huset med renovering och dyl.

Sköt om er Kram

2008-07-07 @ 13:45:18
Postat av: Nillo

Varför ska de ha bråttom att lära sig egentligen??var barn och ta den tid ni behöver:-)

2008-07-08 @ 10:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0