gladeligen

Då skulle jag bara gladeligen vilja medd att jag är kallad på intervjuv nr 2
*snurrar runt av glädje*
Dock är det fleeeera dagar tills dess, och jag vet inte hur jag ska kunna bärga mig.

Är det desperat att ringa och säga:
"snälla snälla snälla! Vill ha! Vill ha!"
Så enorma möjligheter för mig att utvecklas som person i detta arbete, så snålvattnet rinner på mig likt en hund som ser ett kraftigt köttben, men inte får röra....

Ivrig? nähääää!

Rent arb mässigt kommer jag nu i juletider gå in i julkoman.
Det ska jobbas, pyntas och donas. Inte att förglömma: tugga en jävla massa pepparkakor

Regnet utanför ger en dock inte så mycket julstämning.
Kidsen är hostiga och snoriga. Trötta och griniga.
När jag är klar ska vi bädda ner oss och softa lite.

Dags för dogpromis igen, i det uuuuunderbara vädret!
Men!!! Jag har en jättefin bild målad i skallen tack vara DD´s barndomsbeskrivning.
Tack DD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0