det var på tiden

Idag har jag rensat ur Oliwers rum.
Emilias rum igår.
Så jävla skönt att inte ha värk som förstör :-)
Hoppas det håller i sig nu i veckan oxå.

I går kväll fick vi fika besök av M och P med lilla söta Sanna och i dag kom Zigge med familj förbi på kvällen.
All rensning av rum hade resulterat i: 
Två stora sopsäckar
En flyttkartong
och en pappkasse med pojkleksaker till Zigge och Elias.
Emilias rum resulterade i:
Två sopsäckar med leksaker till Nelly :-)
Utöver detta så blev det tre stora sopsäckar med skräp.
Nu kan man verkligen säga att kidsen inte har mer än vad de leker med, Äntligen!
... och jag funderar verkligen på hur i helvete allt fått plats i rummen!!!!!!!
Jag har funderat på det så himla länge, att jag ska rensa ur.... men nu lyckades jag äntligen vara ledig, och ha möjlighet att göra det :-)


Zigge
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh vad söööööt!!

2008-12-14 @ 22:29:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0