Suck!

Det är så typiskt att maken alltid införskaffar det han vill ha... a s a p!
UTAN någon chans till att han kanske skulle önska sig i present, eller ge mig en chans att få fixa något som han faktiskt verkligen vill ha.
Nope!

Nu har han gjort det igen.
Idag kom han hem med en kamera, som han visserligen talat om att han vill ha ända sedan i November (då han såg MrA´s), men jag trodde liksom att jag med min bedyran över min lilla ögonsten, satte de tankarna i soptunnan.

Ögonstenen?
Själv har jag min gamla EOS och jag talade om för honom att jag tänker INTE göra mig av med min tegelsten bara för att han går och skaffar sig en minisak.
Jag har lagt ner mycket tid på att lära mig min EOS, även om jag nu i efterhand måste lära mig allt igen pga mitt minne... men den är min ögonsten även om den är gammal och klumpig.


... fast jag måste ju erkänna att det fanns en del funktioner i den som jag tyckte var spännande... men det stör mig fortfarande att jag nu inte bara måste kolla igenom och memorera EN manual, utan TVÅ!
DOH!

MrP:... jag såg att det fanns rosa... VARFÖR inte rosa???

DET hade varit jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0