Lite bra

Yeayh!!
Blodtrycket idag var normalt, eller så gott som normalt iaf.... Mycket bra!

Även idag disk vi igångsättning, men jag vill kämpa på tillsvidare... så allt går som det ska... Önskar dock att jag kunde och hade möjlighet till vardags sysslor iaf, så jag kunde se om det fick igång henne.
Anstränger mig ju inte direkt här....

Nä... nu skickar jag en tanke till min vän som ligger med benet i vädret.. eller var det benen i vädret.. kanske kommer nr 4 snart då *asg*
Hon ligger där... och jag ligger här... och inte heller kan vi blanda en tillbringare med drink så vi kan slappa lite :-(
Kommer sen, kommer sen....

Ciao

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Måste bara informera dig om att det är höger ben som jag har i högläge. Det andra kniper hårt. Tänker på dig också. Men snart är vi på fötterna båda två. Kram

2010-03-16 @ 12:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0