på veckobasis

Från att ha varit en ivrig bloggare, med en massa dötid till att skriva, har jag numera tydligen gått över till att bli en veckobloggare.
Mycket tragiskt för de läsare som blir drabbade och inte längre dagligen kan njuta av mina extraordinära skriverier ;-)

Vad gör jag, hur göra jag det?

Nej, livet går vidare iaf.
Det är bara väldigt mycket nu.
Arbetet som jag började på finns det inte något slut på, men än så länge så tycker jag att det är kul. När jag sedan inte håller på och jobbar, så vill jag inte heller sitta framför datan .... och då blir det inga inlägg.

Inom kort skall jag ta min store svarta djävul och bege mig till skogs. Vädret är ok, och vi har bara några veckor på oss att öva inför utställningen den 17 maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0