Tänker inte!

När Emilia var liten råkade vi ut för en extremt pinsam bussresa pga att Emilia inte kunde vara tyst. Hon var ju ett nyfiket barn, och nyfikna barn frågar sina mammor om det är ngt.

Phipi är också framåt.
Men henne tänker jag absolut inte sätta mig på en buss med.
Inte något tåg heller för den delen.

Tyvärr är det inte längre möjligt för mig att lägga upp film på Youtube.... kanske om jag kollar igenom det ordentligt, men det har jag inte tid med.
Men Phipi härmas.
Om någon gör en rörelse upprepade gånger så gör Phipi likadant.
När vi nu på morgonen tittade på "Doctors" så är det en tjej som har en neurologisk sjukdom och symtomen visar sig bland annat med krampaktiga skakningar över hela kroppen.
... Och Phipi härmar henne.
Skakar på huvudet och sprätter med armarna.

ALDRIG att jag sätter mig på en offentlig plats med henne!!!!!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha så kul ju :)

2011-09-06 @ 11:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0