Tag along! ULLARED!

Det har varit många vändor huruvida jag kan eller inte kan åka till Ullared.
Inte heller har jag stött på en enda person som INTE vill ha möjligheten att följa med, och jag vill heller inte utesluta en enda person.
För mig är det omöjligt att planera in, då det är så många (självfallet) som ska med.

Så jag har tagit det egna beslutet (eftersom jag åker oavsett om någon åker med eller inte) att glida ner en vardag. En vardag som funkar för mig och maken då vi måste planera hur det sker med kidsen, eftersom de skall hämtas och lämnas till skolan... samt med mina studier( som jag ännu inte tagit del av i den kursupplägget som börjar nästa vecka).
Det är fritt fram att planera annat om dag eller tid en funkar.
Själv önskar jag dock att alla som kan, hakar på på ett eller annat sätt.

Så fort jag får tid över, kommer jag sätta mig ner och gå igenom almenackan för att se vilken dag som passar bäst. Se om Maken har möjlighet att jobba hemma den dagen, och jag kommer skriva in det datumet och avresetid här i bloggen.
Jag åker endast över dagen.
Min bil har plats för 5, men då alla som åker med kommer handla prylar, så vill jag inte ha 5 i bilen. Det vore alltför trist om det är så att varorna inte får plats :-)
Så... Max 4 har plats och de som inte har bil och körkort går ju då självklart före i turordningen (bara en som inte har körkort iofs, men inte alla har möjlighet att få loss bil eller en bil som går att åka så långt med).

Detta enbart pga att min egna planeringsförmåga är extremt minimal, och jag inte klarar av att anpassa mig efter flera olika viljor.

Så, den som är sugen på att åka. Håller utkik här i bloggen, jag vet att alla läser den. Jag väljer att göra så, så ingen känner sig bortglömd av den förvirrade människa (jag) som sköter mina planeringar.
På detta sätt blir det ju även fritt fram att Ni i er tur, som säkerligen även har polare som också vill åka, att antingen ta denna dag, om det passar alla, eller planera eget utan känslan att ha "lovat bort er till mig".

Så .... Tag along, och håll utkik....
Nu måste jag plugga mer igen.... Gaaahhhhh

GEKÅS I ULLARED





Kommentarer
Postat av: Nillo

jag bokar en plats !!! Bara hojta när det passar dig

2011-09-03 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0