Stämmer inte....

Djupt inne i mina studier har jag trots allt noterat min makes kommentar till någon av reklamfilmerna som påstår att man behöver ett X antal timmars sömn, eller är det att man sover bort X antal dagar/timmar av sitt liv....
Hur som helst så anser han iaf att det inte stämmer på hans fru.
Jag är alltid trött, och har nog varit det de senaste tio åren.

Träning gör verkligen att man känner sig piggare, och det skall jag råda bot på i kväll då jag tänker ta en sväng på korundan där dotra ändå kör sina träningspass.
Först innebandy, och sedan fotboll direkt efteråt.

Just nu slängde mini ner en mugg med klet på golvet och tar skeden för att smeta ut kletet ytterligare på bordet... det som missades menar jag.
Känner liksom inte direkt att det var ngt som gjorde min fruktansvärda trötthet bättre.... och skall nog ta med huliganen ut en sväng ist.
Jag får bara städa så mycket mer annars och det har jag ingen ork till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0