Ska jag eller ska jag inte?

Nu är jag så innerligt trött på att inte kunna blogga ordentligt via mobilen.
Ok det går, men om jag vill att det ska se ut på ett speciellt sätt så måste jag gå in och ändra.

Många har efterlyst en app till Blogg.se men den verkar ju definitivt lysa med sin frånvaro.... I början tyckte jag att det var fine, men nu när det gått över ett år nästan, sedan de började lova att den skulle komma... så känns det inte riktigt som om den här portalen hänger med i utvecklingen.

Dags att söka sig till andra marker kanske?
Tips?
Gaaahhhh, just nu har jag inte tid, men tips mottages gärna.

Jag är inte mer än människa.
Det säger jag till barnen varje gång de tilltalar mig med:
- "HerreGUD!"
- "Kalla mig mamma" blir då mitt svar.

Studiedag på Agendan. En jävla (egentligen ingen svordom, bara bevis på enormt kasst ordförråd)
Bajs.
Missar återigen ÖF med mini..... framför allt (egosomjagär) så missar jag en kaffe med tjejerna... :-(
Men i morgon!
Då tänker jag minsann åka förbi och köpa kaffebröd när jag ska hämta Phipi hos S och sitta kvar med hela mitt harem av kids tills hon kastar ut mig!
(om jag får)


Se... jag är jättepigg och glad idag.
Ser inte alls ut som en person som varit vaken hela natten och nu skall överanstränga sin enda, redan utarbetad, hjärncell till att räkna några enkla mattetal.

Inser att jag måste skärpa till mig... Maken hintade lite fint och romantiskt om "mys" igår... och jag bryter ut i hysteriskt asgarv så jag inte ens kan stå rakt upp... kanske inte riktigt den reaktionen man förväntar sig...
Men jag tänker på honom massor, det vet han om ;-)♥









Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

ha ha kom väl en och annan hint här med om "mys" igår och faktum är att jag garvade jag med.

Kärleken är det inget fel på men orken kan skina med sin frånvaror mellan varven.



Mellan ungar och alla bekymmer jag måste ta i själv är jag slut om kvällarna!



Hoppas du får nåt fika idag trots allt. Även om det så är med dig själv Kram

2011-09-22 @ 09:05:26
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0