Oooops... så kan det gå!

Nog för att jag vill komma ut och få frisk luft, men att sätta mig som den som skall ansvara för fotbollsträning var nog ett mindre bra drag.
Jag och mitt e n o r m a tålamod ;-)
Men, något annat alternativ fanns inte.
Lagledaren som ställt upp alla andra gånger hade förhinder, tränaren var borta och maken låg hemma med feber och migrän.

Nej, det är tur att tjejerna är sådana fruktansvärt bra tjejer och har sådan kämparglöd!
Alltså bara energin som går åt till att prata samtidigt som man kör övningarna skulle kunna hålla ett helt hus med lyse under ett dygn ;-)
Personligen hade jag nog inte klarat 5 min av det.... och då menar jag UTAN att prata.

Några övningar från Paolo Robertos bok fick agera som uppvärmning och sedan sköter de sig praktiskt taget själva.

Nu skall jag sätta mig ner med böckerna, och förhoppningsvis får jag fortsätta med "bakomarbete" istället gällande fotbollen och planeringen av tjejernas avslutning för säsongen.

Kämparglöden MÅSTE belönas!
För dessa tjejer kämpar järnet i ur och skur!!



Kommentarer
Postat av: Satu

Bra gjort Carina!!!!!!!!

2011-09-07 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0