Men va faen!

Här sitter jag i godan ro, svarar rätt på varenda jävla inläsningsfråga och gör sedan "Testa dig själv 1".
När jag sedan skall skicka in testet med full pott så är det "Tillfällig Driftstörning"

Men va FAEN!!!

Jag vill ha mer kaffe - orkar inte hämta
Jag vill ha glass - orkar inte hämta
Jag är kissnödig - orkar inte gå på toa
Jag vill ha ngt annat - nöjer mig med snus

Jag tror dessutom att mina ögon håller på med sådan där "turgorskit" som växtceller pysslar med när de vissnar.... eller inte vissnar.... och mina ögon känns som om de håller på att vissna....

NU ska vi se om jag inte kan sluta surfa och köra klart så jag kan gå vidare (för jag kan ju absolut inte läsa utan att göra klart detta test.... )


Coolt... kolla... jag räknar rynkorna i pannan så länge...
1
2
3
4
5
6
7
8.... men... nä, nu var det inte kul längre.....


Åh.... fick ett mail från en person som åker med familjen till Spanien.
Tydligen jättefint väder ska de få. Hoppas det blir så....
Meterologerna har ju inte direkt lyckats med sitt jobb på sista tiden, ungefär som när en bilmeck fått jobb som läkare. 25-30° värme är det ju inte ens någon som vill ha längre.
Jag råkar gilla regn och kyla.
Lite hård vind på det så är det ju super.
Iskalla fötter på morgonen så man knappt kan gå....
Nej... jag tycker synd om dem som ska åka till värmen och solen.... Stackars dem.


En ny regel för mig:
- Inte svara i telefon eller sms när jag pluggar.
Vad gör jag..... jo svarar i telefonen (som normalt sällan ringer) och får en säljare i örat!



Hrmf... nu gick det igenom... men det verkar fortfarande vara en massa fel på sidan, för jag fick bara 3 rätt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0