Konsumentköplagen!

Jag har sökt som 17 efter att få det skriftligt på vad det är som gäller, då jag argumenterar med ett företag... som inte verkar bry sig så mycket om de Svenska lagar och regler som gäller.

Nu fick jag tag i det, så jag lägger in den länken här:
Konsumentköplagen

Inte för att jag tror det kommer göra ngn skillnad för oss, vi åker säkert på att betala denna hutlösa summa för frakt iaf... bara för att vi vill ha en ny soffa som inte ser ut som om den är 1000år gammal (faktiskt bara ett år)....
Det tragiska är, som alltid( oftast).
- Man får vad man betalar för!
Billigt skit håller inte i längden och de företagarna har sällan råd att stå för allt de enligt lag är skyldiga till.



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0