Hann inte...

Hrm... det ser inte så... städat ur här hemma.
Jag har nämligen slitit ut alla de säckar med kläder vi hade kvar.
Ställt upp dem i vardagsrummet.
Gått igenom allt utom en.
Sorterat det i nya säckar/påsar och delat upp dem i två säckar till syrran och en påse till svägerskan( ssshhhhyyyysssshhh, de vet inte om det ännu) och en påse som Emilias polare får gå igenom innan den går till människorsombehöverkläderföratthållasigvarma-lådan.

Nu sitter jag har i soffan, trött som en gnu och med en sjuk, febrig make snarkandes vid min sida. Stackarn är ju dålig, så jag tänker faktiskt vara snäll och väcka honom så han får sova i sängen i natt :-)
Jag är en god hustru!



Kommentarer
Postat av: Joi

:D

2011-09-08 @ 19:58:09
Postat av: Joi

:D

2011-09-08 @ 20:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0