Blir galen!

Gaaahhhh, vad arg jag blir när jag stöter på saker som jag inte kan!
Jag har ju inte tid att lära mig!

Eftersom jag inte har Ps så sökte jag efter ett annat bildredigeringsprogram och fann GIMP. Ingen aning om vad det är men insåg iaf att jag gått igenom samma sak tidigare, eftersom jag redan hade programmet i min Mac.
Härligt det där med minne.... sägs det.

Efter att nu setat här i en timme, blippandes med programmet så är jag bara ilsk.
Inte ett dugg mer kunnig... bara ilsk över att jag slösat en timme på något som jag bevisligen redan tidigare försökt utan att lyckas.

Allt bara för att jag vill ha ett nytt personligt utseende på bloggen.... Gaaaahhhhh!
Igiveup!
igen....



.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0