zzzz Yikes zzzz

Nu är det klart.
Första uppdraget inlämnat.
Tog mig lika lång tid att finna "symbolerna" i Mac... specialtecken ni vet, som att göra själva provet.

Inte för att det förvånar mig heller, men det kändes som om ALLT var helt främmande för mig.
Var det där verkligen saker som jag läst?
I min bok?
Kändes inte som om jag lyckades pricka in ett enda svar( eftersom jag inte kunde dubbelkolla det i facit), och nu skall jag leva med nervositeten om resultatet ev i så högt som 48 tim.
Hur ska jag stå ut?
Blö... mår ju nästan illa av nervositet! Det är nu jag kommer få ett svar på om jag ligger över eller under G... om jag över huvudtaget har EN CHANS till VG eller MVG.....

Förklaringen till Phipis beteende i natt har jag fått också.
Levererat i form av två små sidotandsgaddar som spruckit upp genom tandköttet i den lilla mun hon har.
Oroligheten fortsatte, då det tog henne 4 TIMMAR (!!!!!!!) och en duns i golvet( från sängen - så går det när man kastar sig ut i tomma intet) att somna i kväll.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0