VG+

WWWWEEEEEEIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Väntan var oerhört lång, men i morse fick jag ett medd om att provet var rättat.
Trots att jag väntat flera timmar, vågade jag först inte öppna provet.
Men jag måste ju.... inte direkt så att jag knalla över för att be grannen öppna och läsa det åt mig.

Så jag samlade på mig mod och öppnade det.
WEEEEIIIIII!!!!!
VG+ fick jag på första provet!!!
Och då hade jag inte hunnit öva så mycket som jag önskat!!
Vilket innebär att jag mycket väl har en chans att få MVG om jag lägger manken till och övar ordentligt på det som är svårt!

NU känns det genast mycket lättare, samt svårare... för nu gäller det att hålla i kunskaperna och inte tappa dem, samt lära mig mer :-)
Me liki!

Kommentarer
Postat av: als

Grattis!

2011-05-11 @ 12:20:44
Postat av: Cin

Tack :-)

2011-05-11 @ 13:29:18
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad roligt, grattis!! :D

2011-05-11 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0