Stressigt värre!!

Som ni säkert noterat så fann jag i torsdags att nytt inl dtm för uppdraget är i morgon, söndag.
Samtidigt som det var massor saker som skulle fixas, Ett besök planerat sedan länge och två fotbollsmatcher som äger rum.
Hur lyckas man tänja tiden som inte finns liksom.
När maken bara är ledig på helger, så är det så mycket som verkligen måste ske under de två dagarna!
Nu har han fått ta det själv, och haft Phipi med sig.
Vissa saker var jag tvungen att åka med på, men sen var det bara studier som gällde!

Till min stora lycka blev jag iaf klar med uppdraget redan idag :-) Innan besöket i Haninge :-)
Så i morgon behöver jag inte lämna bort dotra till annan skjuts, utan kan köra henne till matchen och t o m vara med och titta :-)
Yeeeeyyyyhhhhh!!

Och Philippa har fått sin gungställning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0