Om jag börjar....

... Om jag börjar med att skriva att jag är trött, så skriver jag exakt samma sak varje dag nästan. Och det känns ju lite trist.
Min gissning är att ni önskar läsa ngt som varierar lite.

Vår gräsmatta börjar mer och mer likna en sommaräng med alla blommor och växter som egentligen inte hör hemma på en GRÄSmatta. Det kommer bli en del jobb för att få en "fin" gräsmatta sen, men inget vi lägger ner tid på nu innan alla planteringar är gjorda och poolen fixad.
Finns andra saker att göra så länge.

Idag var det fotbollsmatch för V.I.K men grabbarna förlorade den tyvärr. Först var de redo att ge upp, men sedan började de spela riktigt bra! Lite mer fart.
Jag gissar att det var då de vaknade ;-)

Sen var det till att åka hem och börja fixa på tomten.
- Brevlåda upp (Mattias) √
- Hundkoja snickrad (Jag) √
- Ved (evighetsprojektet... Alla) √

Skickade upp kidsen med lite plantor till grannen också, då de flyttar ut hit nu (över sommaren)på Onsdag!
Yeeeaaayyyyyhhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0