Kiss, bajs, skit, röv!

När jag blir arg så vill jag skrika.
Jag vill säga nervärderande och elaka saker till den jag stöter på och många gånger vill jag slå i något för att jag blir så arg. Men jag vill inte prata om det. Bara spy ut en massa hemskheter.
Som en explosion.
Blir det emot den som jag är arg mot, så är det en extra bonus.
Då märks det att jag är "född elak".
Sen känns det bättre.
Efter det brukar det komma lite ångest, för oftast är det en "arbetare" på ett företag som får ut för min ilska... och det är ju inte så snällt (ser bra ut om jag skriver så, fast jag egentligen inte bryr mig).

Just nu är jag arg på ett företag.
Aquagruppen
I början på Februari skickade vi in våra vattenprover på analys.
I slutet på Mars kom fakturan, på 10 dgrs betalning och mottagen av oss (love lantbrevbärare) två dagar innan sista inb dag.
Mitt i månaden. Inget vi direkt räknat med 1500kr extra på ngt som vi beställt två månader innan.
Efter förfallodatum kom påminnelsen enormt snabbt (faktiskt det ENDA som gått snabbt - men det var ju för att fakturan var "såld" så det var ett annat företag - FIGURES!).
Vi betalade in den i mitten på April.
Och sedan dess har vi nu väntat på resultatet.
Februari → Juni (är faktiskt Juni nästa vecka)

Jag har mailat dem två gånger utan svar.
En gång till deras mailadd, och en gång till deras kontaktformulär på hemsidan.
I dag mailade jag deras VD och i morgon när jag sitter i bilen till Furuvik (weeeeiiiiii) ska jag ringa dem.
Jag är mycket, mycket arg... men jag hoppas jag lugnat ner mig innan jag ringer... för om det är ngt jag vet, så är det att det inte hjälper att skrika.
MEN, det känns ju lite som om man inte vågar lita på svaren av proverna så jag vill ju SJÄLVFALLET ha mina pengar tillbaka!

Ska ni ta vattenprover, och hade tänkt att ni skulle få svar ganska snabbt... så kan jag bara säga:
ANVÄND INTE AQUAGRUPPEN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0