Huvudet på skaft.... NOT!

När man läser ett ämne, kan det ju vara en bra ide att beställa RÄTT böcker.
Men varför göra det lätt för sig?
Mina Eng böcker kom idag, och jag satte mig ner för att köra första instansen i kväll. Tillbringar en jävla tid med att lista ut hur distansprogrammet fungerar, för det är ju inte så att de kunde lägga den kursen på samma som de andra ligger... där jag redan listat ut hur jag ska göra!
Nej, nu läggs det på en helt annan plattform, med helt andra sätt att fungera!

Hur som helst så sitter jag och lyssnar på ljudfilen.
1 gång.
2 gånger.
Precis som instruktionerna säger åt mig att göra.
Den 3e gången, när jag ska följa efter i boken, så går allt käpprätt åt helvete.
FÖR JAG HAR BESTÄLLT FEL BÖCKER!
Stressiga jag kopierade isbn nr för ENG A och inte B som jag skulle ha.
FUCK!
Kursen som började redan i måndags, missar jag nu fler dagar på!

Ilsk på mig själv?
Njae.... vad får er att tro det?
Jag har ju bara slösat ett par timmar på att mecka med det här, när jag kunnat grotta in mig i läsning av Biologi ist... alt första delen i Eng B OM JAG HADE BESTÄLLT RÄTT BÖCKER!!

stupid stupid stupid!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0