En sån där tack!

Om jag fick en så skulle det underlätta väldigt mycket. Då skulle jag kunna göra som jag vill, samtidigt som jag har tid till annat.
En sån där alldeles egen liksom, vill jag ha.
Maken påstår dock att man inte kan få allt i livet, men jag tänkte... bara en.

Jag vill ha en trädgårdsarbetare!
En gratis som jobbar hårt!
Kan vara svårt att hitta i SE men jag har hört att det finns barn som jobbar någonstans bara för att kunna få ngt att äta... och det enda de får är en liten fisk i slutet av dagen... och de får sova på golv.
Här skulle de kunna få sova i en riktig säng och få mat flera gånger om dagen.
Inte fisk, för det är jag inge bra på att tillaga.
Men de skulle även kunna få leka och ha kul (vara barn) ett par timmar om dagen.

Känner ni liksom jag att ni skulle vilja bidra till barnarbete... eller, jag menar EMOT barnarbete såklart (snart får man väl inte använda polacker heller.... ) eller göra en massa andra saker för barn som har det svårt.
Då kan jag rekomendera UNICEF de är super.
Som talesman kan man dock bli vit under näsan, men det går att torka bort.

Skicka ett sms och rädda liv

SMSa UNICEF till 72 900 så skänker du 50 kronor till UNICEFs katastrofarbete runt om i världen.


Kommentarer
Postat av: Satu

Hehe känsligt =)

2011-05-06 @ 12:13:20
Postat av: Cin

He he... lite då ;)

2011-05-08 @ 20:40:21
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0