Underbart och härligt.

Nyss hemkommen från en härlig promenad tillsammans med härliga S.
Nästan varje gång som det är dags, så skriker hela min (feta)kropp att den inte vill annat än att slänga sig ner i soffan och zappa på tvn, men när jag kommer hem är jag så tillfreds över promenaden att jag längtar som 17 tills nästa promis.
Motionera och snacka av sig( även om det innebär att jag dessutom flyger upp i S´s famn när det kommer möte i den mörka mörka... eh.. åkern).


(Ser ni åkern?)

Dagen blev ett stort meck för att hinna med de TVÅ SAKERNA jag hade planerat.
Först vaccin i Väsby (för att jag inte hittar i uppsala - efteråt slog det mig att jag hade kunnat kolla Sala) och sedan hem till dogsen så de fick springa av sig innan jag åkte vidare till ÖF.
När jag kommer hem så upptäcker jag dock att allt inte varit som det ska, och får fixa lite så jag kommer iväg 30 min senare än jag tänkt... men äh, vad gör det ;-)
Kan ju inte låta dem vara hemma med ... en massa känsligheter.
Hann till ÖF och kom lagom till fikat.
Missade sångstunden, men jag lider inte för det.
Inte Phipi heller, för hon sa inget om det ;-)

När jag ändå hade ångan uppe med egen tid efter promisen, tog jag ut dogsen och gick en sväng. Ville se deras beteende. Efter det tog jag mig lite tid med djuren i hönshuset.
I love egen tid, när man kan njuta av det och inte bara stressa igenom det ;-)

"I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible"

Kommentarer
Postat av: Nillo

ica maxi har ju oxå apotek!

2011-03-04 @ 12:39:48
Postat av: lovisa

fin desigN:) allt bra idag?:)

2011-03-04 @ 13:00:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Cin

Apotek?

2011-03-04 @ 13:46:04
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Theodaniella

Nice site, keep up the good work!

2011-05-17 @ 15:41:06
URL: http://theodaniella.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0