Så får det bli

Att sitta och vänta, och hoppas på att man ska få assistans i planeringar som har med huset att göra... de praktiska sakerna som faktiskt är genomviktiga för de som går hemma... men inte för de som är mer borta än hemma... är ingen ide.
Det blir inget gjort då.
Det borde jag förstått själv att ALL planering måste jag göra, och ALLT det praktiska måste jag göra själv... för annars blir det inte gjort.

Solklart... så varför blir jag då så besviken på att det blir som jag redan visste?
Hade ju varit bra mycket enklare om jag slutat förvänta mig att få hjälp från andra och ist se till att göra det som faller mig in NÄR det faller mig in.... :-)

.. nu... w. w. w.... IKEA punkt SE

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Typiskt karlar. Mycket så kommer efter för dem hinner inte. Lika bra att du inse ensam är starkast.

2011-03-04 @ 19:00:23
Postat av: Cecilia

Typiskt karlar. Mycket så kommer efter för dem hinner inte. Lika bra att du inse ensam är starkast.

2011-03-04 @ 19:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0