Mycket intressant!

Fick en liten rar kommentar här av en bloggerska, mycket intressant sådan dessutom, som glidit in här ibland och denna gång även lämnat en kommentar :-)
Så jag hade möjlighet att kika in även på hennes blogg.
Wow, säger jag bara!
Jag älskar verkligen dessa matbloggar och allra helst när de är anpassade efter specialiteter!
Denna blogg rekomenderar jag inte bara till LCHF ätare, utan även till andra då recepten ser supersmarriga ut OCH även finns recept anpassade efter propoint m.m!

Och tack för tipset!
Valnötsbrödet skall bakas snarast (för mitt hårda bröd med linfrön smakade ... skit)

Åse´s Blogg - 56kilo.se

Gosh! Min vilja att baka vaknade genast till liv igen!! Yum yum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0