Motherfuckers

I en rak översättning så blir ju detta mammaknullare.
Jag tycker inte att det är ett så passande ord faktiskt.
Har själv blivit kallad det när jag jobbade som BJ dealer, av en ryss med fingrarna täckta av guldfärgat material... en halvt klädd dam i knät och fet päls på sig (ja, inomhus.... ).
Tror att det var det enda som denna ryss kunde säga på engelska.
- You motherfucker!
Vem vet... kanske är det enda ALLA ryssar kan säga på engelska.

Jag tyckte han var väldigt otrevlig, men puben där han satt (...blå ngt hette den och låg vid odenplan) tyckte att det var en alldeles förträfflig kund.
Han förlorade nämligen STORT så de ville inte att jag skulle köra iväg honom.

Men.... jag funderar än i dag.
HUR tänkte han egentligen när han kallade mig för "mother fucker"?

... Doh....!
Nu gjorde jag det igen.
började skriva om något helt annat och tappar tråden direkt.
Skit också.
Inte för att det är tomt på ord i min skalle, men om jag bara sitter här och knappar ner det som kommer upp... så har det en tendens att irra iväg och bli både det ena och det andra av vad många kanske inte alls skulle förstå.

Salva: Fann äntligen en antiseptisk salva!! LHP salva... finns på apoteket och numera även i mitt förråd!

Efterlängtat: Sonens fotboll kör igång i morgon. Gissa om han är taggad.

Kommentarer
Postat av: Silasmerete

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:50:18
URL: http://silasmerete.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0