Morgonbloggning

 

 

Under morgonens bloggning så fick jag sällskap av minimonstret, så jag sitter och skriver samtidigt som hon tuggar på tandborsten, visitkort, ljusstaken, pepparburken och saltkaret.
Men efter att ha kastat pepparburken på datorn blev hon bannlyst och hamnade i pappas famn vilket INTE var poppis idag.
Så eftersom hon är så tillmötesgående, så är detta det enda jag kan skriva nu på morgonkvisten.... efter en paus med att torka kaffet som hon spillde ut på Mac´en.
Tur att man har en ihopskruvad Apple produkt och inte glest pc skit... annars hade det varit kört :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Dricker Phipi redan kaffe? ;D

Morgonstund har guld i mund.

2011-03-19 @ 11:56:53
URL: http://tulltomtan.blogspot.com
Postat av: Cin

Ha ha... nääää.... det var (skäms lite, men det kändes bra att lägga skulden på ett oskyldigt barn) ju min kaffekopp ;-)

2011-03-19 @ 20:21:14
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0