Jösses amalia!

För det första måste jag bara klappa mig på axeln då jag nu funnit en rubrik som jag inte använt tidigare!
Klapp klapp

Dagen har bestått av:
Sömn
Vakna
Sömn
(däremellan har jag även dammsugit, plockat undan, tvättat och hängt tre maskiner med tvätt samt vikt en tumlare)
Promenad (H e l v e t e.....vad slut jag är i kroppen)
Fotbollsträning (Oile)
... och där var tanken att jag skulle sätta in nästa promenad... but no.
Min kropp sa a b s o l u t ifrån och min nacke (vad jag nu gjort med den) sa totalt ifrån.

Nu... har alla knoppat in, och likaså tänker jag göra.
Synd på en oanvänd rubrik, och så har jag inget vettigt att skriva..... :-(

Ahhhh... jo.
Emilia har stört sig på mina smilysar. Jag gör dem såhär: :-) oftast.
och hon kommenterade det med:
- " Varför gör du alltid dem med näsa, det ser så töntigt ut!"
- " Eh.. för på min tid så gjorde man de så!" svarar jag och är mycket stolt över mitt svar.
Men... jag måste ge henne mer eloge för hennes kontring:
- "Men det var ju typ hur länge sedan som helst, mamma. Du måste börja leva i nuet!"

I rest my case!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0