Jag har...

Sedan i fredags har jag fått beta av "to do listan" rejält!
Känns helt underbart!

Rensat E´s garderob - √
Grovstädat E´s rum - √
Möblerat om E´s rum - √
Tvättat en jävla massa tvätt - √
Vikt all tvätt (ok, maken gjorde det... men det är iaf klart) - √
Rensat O´s garderob - √
Grovstädat O´s rum - √
Möblerat om i O´s rum - √
Burit ut möbler till förråd - √
Burit in möbler från förråd - √
Möblerat om Allrummet - √
Handlat på IKEA - √
Varit med O till läkare - √
Fixat med remiss - √
Bokat om E´s tandläkare - √
Avslutat 2 abonnemang - √
Kollat upp studier - √
Talat med FK - √
Kollat upp CSN - √
Fyllt i och skickat in Fastighetsdeklarationen - √
Skickat paket - √
Ansökt och anmält mig till studier - √
Kört E till träning - √
Motionspromenerat - √

... kommer kännas som om jag inte får något gjort alls nu när maken återgår till jobbet. Tack vare att han jobbade hemma (kunde ju inte ha Phipi med till läkaren och studievägledaren, det skulle sett ut det - Monster alarm!!) så har jag fått MASSOR gjort!!
Chilla lite kanske ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0