Jag har funnit den

Först var min plan att jag skulle hinna fitta till mig till att komma i en minimal bikini när vi åkte till Thailand.

... men eftersom tiden tickat på fortare än jag har hunnit med... så hoppar jag den tanken.
OM jag nu av någon anledning skulle kränga på mig själv en liknande pryl, så skulle den få sitta kvar.
För de där små minimala trådarna skulle för alltid försvinna in i min kropp.

Så jag har tänkt om lite.
Funderat på vilka alternativ det finns.... och tänkte att jag får nog finna något som har mer tyg.

Sen insåg jag, att nog för att denna badgrej har mer tyg... så har tyvärr denna bärare en kropp som inte heller påminner det minsta om min kropp så jag får tänka om igen.

Men faktiskt så fann jag vad jag sökt och kommer nog överleva Thailandsresan denna gång!
Problemet är dock att jag inte vet vart jag ska finna den, och kan behöva finjustera den en aning....

... jag menar... jag vill ju inte ha den där tyglappen över håret.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0