Gynstolar - Yuäk!

Finns det något värre än att bräsa upp sig i en gynstol?
Nödvändigt ont kanske... men där om någonstans borde man väl kunna fixa en yberteknisk variant av undersökning.
Kan man röntga en hjärna och läsa av hur den arbetar så måste det väl ändå finnas ett bättre och mindre obehagligt sätt att undersöka en ... Snippa (som S skulle uttryckt sig).

Idag hade jag nämligen tagit mod till mig och reserverat en tid för att införskaffa en mer stabil och "inte behöva tänka på" variant av preventivmedel.
Det traditionella sprutan hade jag tänkt mig först (och även nu när jag hämtat ut alternativet som jag blev övertalad till).
Den är enkel.
Tar var 3e mån.
Inte det minsta visning av intima delar för att ta del av den.

Men nya rön visar att den även assisterar till att skelettet urkalkas, och då jag redan har problem med det så är det inte ngn bra ide....

Så jag fick tipset om Hormonspiral.


Jag har haft ngt liknande tidigare... och så fick jag en sjukt galen infektion som hade avskräckt mig för all framtid, trodde jag... men vad gör man inte?

Hur som helst.
Jag hade tid i dag... 12.45...men damen som bokat sa fel tid åt mig.
Så inget hände!
Absolut inte deras fel, och så den där "det är nog du som missar tiden och skyller på andra" blicken samtidigt som hon bokar mig en ny tid.
... vid 9 tiden blir bra va?
Yep... plockar upp Iphone och lägger in datum och tid. Får sedan en lapp där hon skrivit .... och där står det 8.30!!
8.30!!!!!!!!
WTF!!

Går därifrån.
Åker till ÖF och sjunger imse vimse spindel tills jag lugnat ner mig......

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahaha snippa, vilket namn egentligen... :)

2011-03-18 @ 07:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0