- "Vad ung du såg ut!"

Jo... så var det väl.
Tro det eller ej, så har faktiskt jag varit ung en gång i tiden... och samma tid har numera satt sina spår i ansiktet och däcken har hamnat på resterande av kroppen.


I vissa fall har jag även festat (på den tiden då jag klarade av mer än ett glas vin)


... Och det är inte alltid jag har en förklaring till minerna på bilderna som blev....


.:. Men det är ju ganska vanligt tror jag.

Tänk vad man kan åldras på 4 år.... yikes!!

Men om man skall tala om olika utseenden.... så har jag mer i bagaget än så här... haha!
Japp... det är jag...
... och ja, det här är jag med....


Minnen hakar även på den svarta pärlan som maken sålde inför flytten ut till skogen.
Vid nästa tillfälle (snart hoppas jag) blir det en mer... tålig grej.


Och så även lilla Déville har ju varit ung
:-)


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha känner mig lite träffad av den rubriken ;). Menar ju inte att du ser gammal ut men du såg yngre ut, vilket du var ;)

2011-03-16 @ 20:26:50
Postat av: Cin

Ha ha jo, det stämmer... det var din mening som blev rubrik. Men det var för att det slog mig vilken skillnad det är från då och nu... trots att det "bara" är 4-5 år sedan... :-)

2011-03-16 @ 20:29:05
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Nillo

Jag kan helt och hållet LOVA att jag får sånna här bilder på Carina som läggs ut på FB 27/3-11 fastän det e 4-5 år sen ;-) ingen kommer att märka ngn skillnad förutom håret som e kortare ;-)

2011-03-17 @ 11:10:04
Postat av: Anonym

Jag kan helt och hållet LOVA att jag får sånna här bilder på Carina som läggs ut på FB 27/3-11 fastän det e 4-5 år sen ;-) ingen kommer att märka ngn skillnad förutom håret som e kortare ;-)

2011-03-17 @ 11:46:43
Postat av: Nillo

Jag kan helt och hållet LOVA att jag får sånna här bilder på Carina som läggs ut på FB 27/3-11 fastän det e 4-5 år sen ;-) ingen kommer att märka ngn skillnad förutom håret som e kortare ;-)

<3

2011-03-17 @ 11:47:20
Postat av: Cin

Njae... vet inte jag. Kan hända att jag kör bil då jag ev ska iväg dagen efter. Och det är ca 20 kg skillnad förutom kortare hår.....

2011-03-17 @ 19:37:48
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Kattis

Lilla gumman har vuxit upp ;-)

Snyggt kort på oss...verkligen :-)

2011-03-18 @ 07:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0