Varmt

Nog för att jag ville ha värme, men när man ska kuta runt med en liten 14 månaders eller jobba på tomten utan skugga så känns det som om det hade varit helt ok med några grader lägre temperatur.
Fotbollsträning i kväll kl 17 för O, men innan dess ville de iväg snabbt till Tena och bada.
Sjukt trött men som den gudomliga mor jag är, så åker vi självfallet dit. Att jag inte kan sova i vilket fall som helst pga mini har ju inte alls med saken att göra.
Blåser storm gör det nästan också, och jag vågar inte tänka på hur hutlöst varmt det skulle vara om det INTE gjorde det.

Drog iväg en stund och pluggade hos syster, men det blev inte så mycket gjort för det gick ju knappt att andas av värmen. Mini hade tur som fick ett dopp i poolen med CuzIna och jag skulle gärna lägga in en bild om det inte vore för att Bloggen inte tar mina BloggSMS längre av någon anledning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som är student borde ju ta dig ut och dricka ett par glas vin =)

2011-06-07 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0