Så seg att det står stilla

Även om jag läser mer, så går det inte in mer idag.
Det är som att trampa runt i klister.
Kommer inte framåt, och det som redan ligger i skallen... ja, det ligger där det ligger liksom.
Stilla, panikslaget fastklistrat på skallväggen funderandes på vilket jävla tomrum som de hamnat i....

Jag tycker jag får in mycket, går igenom saker och det har faktiskt fastnat bra. Sen kollar jag på uppdraget, och då undrar jag ist om min lärare verkligen har läst samma sidor jag har... för de som efterfrågas, är en variation av det som jag har läst... men som om det skulle saknas viktig information i boken som jag har till skillnad från boken som min lärare bildat frågorna på.
... eller så är det bara jag som inte förstår det akademiska språket.

Jag undrar om jag kan skicka uppdraget till honom och be honom lägga in lite slang och svordomar i meningarna så jag förstår vad det är han är ute efter.
Skulle han mot förmodan lägga till LEDANDE frågor, så har jag heller inget emot det alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0