Panik!

Jag blev, efter setat med min rapport i X antal timmar, medveten om problemet med teknik och hur beroende jag är av den.
När jag var klar med rapporten, så putsade jag till den lite och skulle sedan skicka iväg den. Men innan jag skickar i väg den, måste jag spara den så filen har mitt namn.

Tjooooop!

Trodde jag ja, då fick datorn för sig att den skulle krångla, hoppa ur och färdas tillbaka i tiden. Eftersom den färdades tillbaka i tiden, så försvann även hela min rapport!
Totalt väck!
TROTS sparningar!

Jag gissar att det är ok i detta läge, att erkänna att jag TOTALT kraschade ihop. Tårarna sprutade och jag blev en aningen hysterisk.
Under allt detta skulle maken försöka få ur mig VAD det var som hänt och hur jag hade gjort.... men det gick sådär... Jag tycker jag talade ganska tydligt, men ... ja, det gjorde jag inte.

Min duktiga underbara make lyckas iaf finna lösningar på mina problem, som alltid och efter en 30 min så hade han fixat tillbaka nästan hela min rapport!
Vad det var som hände, och vad som gick fel, har jag faktiskt ingen aning om.... Den fanns där, sen låste Word sig och så i nästa sekund var allt borta.

Nu är det iaf inskickat! 19:42

Nu har jag en vecka på mig att fixa Engelskan och efter det är det Matten....
Ingen rast ingen ro!
Men jag lovar er mina vänner... jag bjussar på enorm middag när jag är klar... som om det skulle vara en tröst till mitt bortfall i vänskapskretsen... :-(

1a juli skall jag iaf ha lite skojs med tjejerna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0