... och ja, just det!

...
Hur gick det med Matteprovet och Engelskan?

.. Jo, jag fick VG... på båda!
Men är inte helt nöjd.
Detta pga att jag även fick en fil med vad jag gjort för fel och inser att det BARA är enkla jävla slarvfel från att få MVG.

Extremt tragiskt, och fruktansvärt onödigt.
Men så blir det när jag inte har tillräckligt med tid.
Bara fortsätta att kämpa och plugga!

I morgon åker maken till London och jag är helt alena med kidsen. Det är Sportfritids och fotbollsskola hela dagarna, och jag känner att det är en väldigt bra start på sommarlovet, även om det betyder väldigt lite tid för mig att vara JAG.

Dagens matcher:
MSK 0 - 2
VIK 6 - 1

Kommentarer
Postat av: Nillo

GRATTIS

2011-06-13 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0