Mina muskler!

Träningen går så där med måste jag säga.
Har fortfarande inte kommit igång med löpningen, men promenaderna kör jag... fast inte lika ofta som jag hade önskat... och inte heller lika långt.
Musklerna skiner med sin frånvaro och hör nog inte mig skrika efter dem.
Något säger mig att jag kanske måste kämpa mig iväg för att hämta dem.....

Såg en läcker bild på en vältränad blogg, och tänkte.... nog för att det är en ung dam i sina bästa år, så finns det faktiskt inget hinder för mig att få en kropp som jag mår bra med.
Övertygad om att värk och dyl kommer förvinna när jag blir mer tränad.
Hon poserar med en bild i sina uppspända muskler.

När jag poserar en liknande bild så syns bara stubbarna av mina ängla vingar och mina överarmar påminner mer om mittendelen på ett hängbuks svin än en muskullös överarm.
Eller... som att jag lyckas spänna upp en muskel som genast vissnar....
Plupp!
... antar att jag har en bit kvar.
Tar en kaka och tänker på saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0