Gaahhh.....

Inte mycket av intelligenta ord i rubriken, men skallen är endast full av irritation och trötthet. Fast jag egentligen borde koncentrera mig på midsommar och studierna, så vänder tröttheten min koncentration istället till Aquagruppen och deras extrema bortfall av svar samt att det nu är inne på 3e dagen av vägarbetet som inte var utlyst.

Idag hade, om jag haft tiden, det varit en superbra dag att införskaffa material och påbörja bygget av hönshus och hönsgård. Men då måste jag iofs bege mig land och rike runt... och det har jag inte lust med.

Jag sitter nog stilla på min röv och hoppas på att jag kanske kan få sova en eller två minuter under dagen, så jag har ork till att plugga när kidsen lagt sig.
... för maken är inte hemma i kväll heller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0