Bajs!

Jag har faktiskt bloggat.
SMSbloggat!
Men det funkar ju inte, blir galen.



När jag SMSbloggade så hade jag tagit en mycket fin bild på min skadade tumme. Den tumme som jag använde som underlägg när jag dängde ner hammaren.
Nu i efterhand, trots att det är en vädligt fin färg, så tycker jag nog att det var lite onödigt att slå på tummen när jag hade både spik och bräda att slå på.

Taket till växthuset är nu nästan klart. Jag har skapat någon form av reglar av restmaterial vi hade kvar.
Maken, gobiten, förstörde sin rygg totalt när han grävde i trädgårdlandet.
Men nu är det gjort iaf, och potatisen samt squashen är planterad.
Morötterna skulle också i, men jag glömde vattenslangen på så det var lite... eh... vattnigt när jag skulle plantera så jag sår dem i morgon ist.

Kvällen tillbringade jag med att se filmatiseringen av Shakespears "As you like it". Den pjäsgrej som jag tillbringat tid med att läsa... gaaahhhh! 2,5 tim med Shakespeardialoger... på engelska.... inte klar ännu.
Paniken över tid som försvinner från studierna har ett stadigt grepp runt min hals.
(tur att den är så tjock att jag iaf har strupen fri.... )
För NU tänker jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0