Aquagruppen

Efter samtal och otaliga mail så har jag äntligen fått ett bevis på att det faktiskt sitter någon på det där företaget.
Fick nämligen svar på mitt mail som jag skickade idag:
"Nu är jag fruktansvärt förbannad!!
Jag vill att ni betalar tillbaka våra pengar ögonblickligen, så vi kan anlita ett annat bolag!"


No more mr nice guy med förståelse över att saker kan komma bort och dyl, eftersom de inte behagar kontakta mig trots att jag försöker få kontakt på alla sätt och vis.
Men efter 3e mailet till VDn (finns inte ngt nr till honom) så får jag iaf bevis på att de lever.
Men inte för att svaret gjorde mig mindre förbannad:

"Hej
Om du tar det lite lungt så skall jag under morgondagen kontrollera vad som hänt med ditt vattenprov.

Mvh
"

... så.... efter 50 tusen mail och samtal under 5 månaders tid, så får jag svar att jag ska ta det lugnt....
DET ÄR SERVICE!!

Tiden är dock ute. Jag vill inte ha ngt jävla svar på proverna längre, jag vill ha pengarna tillbaka.
Hur fan ska jag veta om de slarvat bort skiten och förfalskar provsvaren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0