Lycka och kärlek!

Att få känna sådan lycka, kärlek och lugn ... allt från en och samma... tjej.



Eftersom det inte funkade så bra för mig att lägga ridningen åt sidan, utan att sura ihop som ett litet barn... så tog jag en snabb ritt idag på fm.
Dels för att bli av med abstinensen, men även för att bli av med den här osäkerheten jag har en tendens att dra på mig hela tiden. Jag vill ju OCKSÅ rida järnet, och inte bara skritta runt mest.

Nu skall jag ut och rycka lite tejp och sätta igång med att måla igen :-)

Kommentarer
Postat av: Satu

Du kommer snart att rida järnet!!! Skönt att vara ute lite iaf =) Kram till dig min fina vän!!

2011-07-30 @ 13:45:21
Postat av: EMMAS!

- hihi ja :D

2011-07-30 @ 21:29:57
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0