Klart!

Oj vad det känns som om jag hunnit med mycket idag!
Först klev jag upp med Phipi och fick njuta av morgonstunden med barnen. När jag och Phipi sen gjorde oss redo för att knalla i väg på motionspromis, så ville maken och Déville också följa med.
Så det blev en härlig promis på över 5 km
Nice!

När jag kom hem fick jag gå igenom studiegrejset... för de ska byta plattform, när jag nu lyckas lära mig den suck. Hur som, så fick jag iaf plugga en aning och fick även upptäcka att provet inte är förrän den 21a vilket ger mig ytterligare en vecka och jag kan skaka av mig paniken.

Sen har jag gjort klart hönshuset också!
Parakiterna har nu en bur som ännu mer gigantisk, nämligen ett helt hus!
Snart får de sällskap av hönsen och tuppen :-)
Så fort utegården är byggd :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0