Håll till godo...

När jag inte varit vid datorn på ett tag, och sitter här en hiskeligt tidig morgon pga att jag verkligen HÖRDE maken säga åt Phipi:
- "Gå till Mamma.... Var är mamma Phipi?"
Då kan det bli lite många inlägg i väntan på morgonäggen.

Inte för att jag låg vaken, låtsandes att sova, för att han skulle kliva upp som alltid annars.... Nej då.
Jag Blev verkligen väckt.
HAR man inget schema, tycker jag att det alltid borde vara maken som kliver upp.
Det borde ju vara en självklarhet.

Inget jag tänker argumentera om dock, med tanke på att det är hans andra sovmorgon sedan semestern började för två veckor sedan..... så låt gå för den här gången då.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0