GE MIG!!

Men vänta nu.....
Jag vill ha MVG.
Bra betyg, men tycker det är enormt jobbigt att slita med studierna för att nå mitt mål.
Varför kan jag inte bara få dem?
Många andra kan ju "bara få" ju!

Om de sedan måste kämpa som 17 och lägga ner en massa tid på att nå sina mål, så är ju det helt oväsentligt. Om de får, måste ju alla få... eller?
Nääää... fy 17 vad orättvist det är!
Måste JAG kämpa för att få något???
Hutlöst, jag tycker jag bara ska få MVG för att jag inte ska känna mig kunskapsfattig och utstött ur samhället!
Sådan enorm klass skillnad det kommer bli mellan mig och de som kämpar!

- Nej, just det... Det funkar inte så.....
Vill JAG ha något, oavsett VAD det är ... Så måste JAG kämpa för det!

Junholt!!
Har du FÅTT det du har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0