Cykeltur

Vart tar man vägen en dag som denna?
Varmt.
Kvavt.
Egentligen det perfekta vädret att göra vad som helst eftersom man slipper den gassande solen.
Så vi åkte på en cykeltur!
Först hälsade vi på fåren Gertrud och Rebecca.




Det blev en väldans massa pussar och kramar, och Rebecca verkade inte ha något emot det... snarare tvärtom. Tyvärr så klickade kameran försent varje gång, så jag fick ingen puss på bild.




Phipis nya grej, hysteriska grej, är att titta på betessläpp på Youtube. Hon är HELT galen i kossor!!! Så gissa om hon blev glad när vi kom till dem och det visade sig att de var framme vid grinden!
Sträckte på sig, åmade sig.... allt för att de skulle komma närmare så hon kunde klappa.
Men när en kom så nära att den ville slicka lite på henne, så trodde jag att hon skulle krypa rakt igenom mig.
Det var INTE vad hon tänkt sig ;-)

Men är de inte härliga djur så säg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag säger ju det, har ju sagt det hela mitt liv. Kossor är helt underbara! :-)

2011-07-01 @ 14:25:32
Postat av: Cin

Så sant så sant!!

2011-07-01 @ 16:23:06
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0