Bebis söker fodervärd!

Bebis, korsning mellan Eng.Bulldog och Amstaff, en alldeles gudomlig liten tös - även Dévilles stora kärlek - söker nu en fodervärd.
Jag, vi, funderade hela natten men kom fram till att trots att vi älskar denna tös alldeles för mycket, så kan vi inte ta hand om henne för hon behöver mer uppmärksamhet än vad jag kan ge henne just nu.
Och hemma hos sig, så är hon så aktiv och lekfull så hennes stackars bulldogmor inte pallar med henne.

Jag kan inte tala högt om detta, för då kommer Déville avsky mig resten av livet.




Kommentarer
Postat av: Satu

Hade jag varit hemma mer hade hon mer än gärna fått bo här. Jag gillar den hunden =) Supergo!!

2011-07-19 @ 21:39:24
Postat av: Tina

Bebis som är en sån underbar hund!! Hade jag inte haft en motståndare här hemma så hade jag mer än gärna haft henne. Hon är ju dessutom fantastisk med barn :)

2011-07-19 @ 22:06:35
Postat av: Cin

Ja hon är super! Det gör ont att vi inte kan ta henne, dels för att hon är så bäst och så för att hon är så in i bomben go med småbarn :(

2011-07-19 @ 23:52:17
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0