Vs

Jag vet inte riktigt om jag kan kalla mig själv effektiv, men jag får iofs saker gjort.
Dessvärre tar det typ tre fyra dagar mer än det kanske borde behöva.
Ta det här med lampan t ex.
Jag har inte träffat några vänner på flera dagar.
- Men jag har fått upp en lampa.

Flera dagar...
En lampa...

Flera dagar....
En lampa....

Känns lite som om jag gjorde ett galet byte.

Varför var det då så viktigt med den där lampan?
Jo... Alla saker i Phipis rum skall målas vita. 
Att måla dessa dagtid kan jag bara glömma. Resultatet skulle inte bara bli vita möbler utan även vita handavtryck på golven och handavtryck på möblerna.
Eftersom det är ett barnrum, så kan jag leva med bebishänder på möblerna... men golvet vill jag inte ha det på.
Så då måste jag måla kvällstid....
... och då behöver jag en lampjävel!

.. Men sorry... jag lovar att inte skruva upp fler lampor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0