Vidarebefodrat!

Har fått reda på att 2 friska fjorddamer behöver nytt hem annars går dom till slakt 19/1 pga tidsbrist.
Jag vidarbefodrar detta så kanske dom kan räddas.
Loa -93, 145 cm å lugn, Majsan -91, 135 cm å piggare.
Snälla att handskas med och barn skall ha kunnat rida dom vad jag hört.
Någon som kan rädda någon av dom??
Kerstin 070-685 91 51... så vidarebefodrar jag personen.
Snälla skicka detta vidare!!

Denna text kopierade jag från annans statusrad på FB, och jag undrar hela tiden om det löst sig för hästarna.
Varför väljer man slakt, när det måste finnas ställen som mer än gärna tar hand om dem?
Fjordningar.
Tänk om jag ändå hade tid och ork... och plats!
Dessa underbart vackra hästar.



Obs... bilderna är ej av de hästarna som texten från FB handlar om.

Kommentarer
Postat av: sandra

hej, gud vilken fin blogg du hade :) hur mår du? :)

2011-01-17 @ 21:45:00
URL: http://sndrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0